Les llàgrimes de dos avis obligats a separar-se després de 62 anys commouen al món-signes dels nous mals temps

Les llàgrimes de dos avis obligats a separar-se després de 62 anys commouen al món-signes dels nous mals temps


Les llàgrimes de dos avis obligats a separar-se després de 62 anys commouen al món

El matrimoni no ha aconseguit dues places a la mateixa residència geriàtrica

Redacció | 27/08/2016 a les 17:08h
 

En Wolfram Gottschalk, de 83 anys, i la seva dona Anita, de 81, han viscut junts durant 62 anys al Canadà i ara es veuen obligats a separar-se. El motiu és que no hi ha lloc per a tots dos a la mateixa residència geriàtrica de Surry. Ja vuit mesos que viuen cadascú per la seva banda i només poden veure’s de tant en tant.
L’home té una demència i cada dia que passa recorda menys coses. Tot i així, l’estima cap a la seva dona sí que la segueix tenint ben present. A més, a Wolfram Gottschalk li acaben de diagnosticar un limfoma.
La seva néta va penjar fa uns dies a Facebook una fotografia del matrimoni eixugant-se les llàgrimes, una imatge que s’ha fet viral a la xarxa. La néta demana ajuda per poder reunir els seus avis i que puguin passar conjuntament els seus últims dies de vida.
 http://www.naciodigital.cat/canaldigital/noticia/20965

Una joven denuncia un intento de agresión en el metro y critica la pasividad de la gente

Publicado: Actualizado:

DENUNCIA


Una joven de 28 años ha publicado un texto que en pocas horas han retuiteado más de 3.000 personas.
La mujer ha redactado una mala experiencia que ha tenido por la mañana, cuando se dirigía al hospital a hacerse una resonancia. La joven ha sido vejada e insultada por un señor en el metro de Madrid, que según cuenta la propia afectada estaba “haciendo sus necesidades” en el vagón.
La mujer ha criticado la pasividad de los pasajeros, que no han sido capaces de prestarle ayuda, y lo negligente que es el servicio de seguridad de metro Madrid, que ha tardado mucho tiempo en prestarle ayuda.
Según palabras de la afectada, lo que más le ha dolido ha sido “la pasividad de la gente, ya que si no haces nada, eres parte del problema”, ha afirmado en su texto.
http://www.huffingtonpost.es/2016/08/27/ataque-metro-madrid_n_11737686.html
” temo el día en que la tecnología estará por encima de nuestra humanidad. El mundo será poblado por una generación de idiotas “
(Albert Einstein)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Fábrica de Fideos COGORNO S.A-PERU

LA LEYENDA DE LAS TRES MARÍAS, Alnitak, Alnilam y Mintaka,constelación de Orión

Una planta versátil: ¿Cuáles eran las numerosas aplicaciones del Cannabis en el antiguo Egipto?- La empresa Soria Natural ya esta comercializando las gotas de CBD con THC DEL CANNABIS en Méjico